pátek 2. října 2015

WishList #2


Dnes v mém wishlistu jsou 2 knihy. Jaký to jsou ? A jak mě zaujali ?



Tygrovo prokletí / Colleen Houck

První kniha Tygří série.
Vášeň. Sudba. Čest. Byli byste ochotni to dát na misky vah, abyste mohli změnit svůj osud?
Sedmnáctiletou Kelsey Hayesovou by nejspíš ani ve snu nenapadlo, co jí čeká tohle léto; že se bude pokoušet zlomit tři sta let starou indickou kletbu. A to se záhadným bílým tygrem Renem. Na druhé straně zeměkoule. Ale přesně to se stane. Kelsey je vtažena do dobrodružství, kde na ni číhají temné síly, prastará magie a mystikou zahalené světy, v nichž není nic takové, jaké se na první pohled zdá. Nakonec musí riskovat vše, aby pochopila dávné proroctví a mohla tak kletbu zrušit navždy.
Prokletí tygra je prvním dílem romantické fantasy série, který vás strhne a zanechá ve vás pocit nenaplněné touhy.

*****
Tato kniha se mi zalíbila na první pohled. Miluju tygri. Anotace mě také zaujala, tak snad se k ní dostanu.


Pátá vlna / Rick Yancey

Po první vlně zůstala pouze tma. Druhé vlně unikli jen ti šťastnější. A třetí vlnu přežili ti, kterým štěstí uniklo. Po čtvrté vlně platí jediné pravidlo: nevěř nikomu.
Teď se blíží vlna pátá a po opuštěné dálnici prchá Cassie před Jinými, bytostmi, které jako lidé pouze vypadají. Jiní se potulují krajinou a zabíjejí na potkání; rozprášili poslední přeživší pozemšťany. Cassie věří tomu, že kdo zůstane sám, ten přežije. Pak se však setká s okouzlujícím a tajemným Evanem Walkerem, jenž je možná jedinou Cassiinou nadějí na záchranu jejího bratra – nebo dokonce jí samotné. Cassie si musí vybrat: mezi důvěrou a beznadějí, mezi vzdorem a kapitulací, mezi životem a smrtí. Vzdát se, nebo se sebrat a jít dál.
*****
Když jsem viděla trailer na film. Hodně mě zaujal. Tak jsem si řekla: proč to nezkusit? Doufám, že si ji budu moct koupit co nejdřív. 

Trailer na film:

2 komentáře:

  1. Tygrovo prokletí jsem četla dlouho zpátky, a v té době se mi líbilo. Chystám si dát v nebližší době re-reading..:) A Pátá vlna mi nedávno přibyla do tabletu. Taky mě na knihu nalákat trailer na film, takže doufám, že to bude dobré...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se mi také budou líbit. :) Prostě trailer mě úplně dostal :D :3 :)

      Vymazat

Jsem ráda za každý komentář :)