neděle 1. listopadu 2015

Divergent TAG


!!!OBSAHUJE SPOILERY!!!



1.  Oblíbená kniha v trilogii?
Jednoznačně Divergence. Možná bych malinko uvažovala nad Rezistencí, ale vyberu si Divergenci.

2. Nejméně oblíbená kniha v trilogii?
Aliance. Nejenom kvůli tomu, že tam zemřela Tris. Ale nelíbila se mi celkově. Prostě ne.

3. Oblíbená postava?
Uriah Pedrad. 

4. Nejméně oblíbená postava?
Caleb a David. Všichni víme proč.

5. Kterou frakci by sis vybrala?
Nejspíš Upřímnost nebo Neohroženost. Podle situace.

6. Kterou frakci by sis NEVYBRALA? 
Sečtělost. Mezi chytrýma bych se asi zbláznila. :D

7. Oblíbená obálka?
Všechny jsou krásné! Ale Rezistence mě uchvátila nejvíc. :)

8. Oblíbená scéna?
Oblíbená scéna ? Hmm... nejspíš ,když Tobias rozprášil Trisin prach při jízdě na laně z Hancockova mrakodrapu. (Vím, že Alianci nemám ráda, ale tato scéna byla dokonalá.)

9. Nejsmutnější smrt?
Uriahovou smrtí mě Veronica hodně naštvala i překvapila. U Tris jsem to trošku čekala, ale u Uriaha ?! To snad není možný !

Taguju Lucy (z blogu Lucytejchmanova) a Adél (z blogu Knihomolky4ever)
Užijte si to! :)




4 komentáře:

  1. Jéé.. konečně mám o čem psát ! :) Rozhodně v něčem máš pravdu, ale ta oblíbenost nope :D

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za každý komentář :)