úterý 24. listopadu 2015

Teaser Tuesdays #1


Rozhodla jsem se, že se zapojím do dalšího meme. Úterní meme pořádá Should Be Reading. A o co se vlastně jedná ?


  1. Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  2. Otevřete ji na libovolné stránce.
  3.  Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  4. Sdílejte název knihy a autora.

Serafína : Příběh draků / Rachel Hartman

Dlouhán si odplivl. „Nemůžete projít pět ulic,aby vás neotravovali.“ 
(str. 64)

Prodrala jsem se semknutým davem a vyběhla z labyrintu tržnice do slabého slunečního světla. 
(str. 98) 










Jak jsem už psala na goodreads, kniha mě ze začátku hodně bavila, ale postupem času je čím dál tím horší. Proto jsem se rozhodla, že jí věnuji ještě dnešek a rozhodnu se, jestli ji odložím a vrhnu se na jinou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář :)