neděle 27. prosince 2015

Povánoční read-a-thon: POSTUP



Knihy, které bych chtěla přečíst:
  • Nástroje smrti III. : Město ze skla / Cassandra Clare (Přečteno)
  • Drahokamy / Kerstin Gier     


24. PROSINCE - 1. DEN
Dočítám Šepotání.

25. PROSINCE - 2. DEN
Začínám číst Město ze skla. 
Počet přečtených stran: 75  
Konec na straně: 90

26. PROSINCE - 3 DEN
Pořád čtu Město ze skla, ale přibližuji se k polovině. Musím trochu zrychlit.
Počet přečtených stran: 88
Konec na straně: 178

27. PROSINCE - 4. DEN
Opět se vrhám na Město ze skla.
Počet přečtených stran: 136
Konec na straně: 314

28. PROSINCE - 5. DEN
Blížím se ke konci, ale stejně knihu nedočtu. Ani ji dočíst nechci. Je tak suprová! :)
Počet přečtených stránek: 106
Konec na straně: 420

29. PROSINCE - 6. DEN
Dočetla jsem Město ze skla a začala knihu Rudá jako rubín.
Přečteno stránek z Města: 54
Přečteno stránek z Rudé jako rubín: 63
Konec na straně: 70 

30. PROSINCE - 7. DEN 
Pokračování v Rudé jako rubín.
Počet přečtených stránek: 55
Konec na straně: 125

31. PROSINCE - 8. DEN
Čtu nejdéle jak můžu, ale nestihnu Rudou přečíst, což mě mrzí. :(
Počet přečtených stránek: 137
Konec na straně: 262


                                                         Celkem přečteno: 714 stran  


Se svým výsledkem jsem spokojena. Čekala jsem to horší. Jak jsem poté sečetla stránky byla jsem hodně překvapená. Na mě hodně velký úspěch. :)

A jak jste s read-a-thonem dopadli vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář :)