úterý 16. února 2016

Teaser Tuesday #7


Úterní meme pořádá Should Be Reading. A o co se vlastně jedná ?


  1. Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  2. Otevřete ji na libovolné stránce.
  3. Napište dvě teaserové věty bez spoilerů.
  4. Sdílejte název knihy a autora.

Nástroje smrti IV. - Město padlých andělů / Cassandra Clare


Vrata garáže opět vyjela nahoru. „Hele, lidi?“ Byl to zase Kyle. „Já jenom, že jestli si mě nechcete poslechnout, tak v pohodě. Chápu, jestli už hrajete jiný věci, to nevadí. stačí říct a já odsud vypadnu.“
(str. 51)

Magnus měl v obličeji prázdný výraz, ale hlas se mu lehce chvěl hněvem. „Znamená to snad, že pokaždé, když se zmíním o někom, koho jsem někdy v minulosti potkal, budeš se mě hned ptát, jestli jsem s ním něco neměl?“
(str. 265) 
  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář :)