pondělí 14. září 2015

WishList #1



Doctor WHO - Silueta

Když je v zamčené pracovně nalezeno mrtvé tělo jistého Marlowa Hapwortha, je zřejmé, že si s touto záhadou může poradit leda Velký detektiv – Madam Vastra.
Z boxera Ricka Bellamyho vysála jakási osoba v oblečení pohřebáka veškerý život. A to rozezlí Sontarana Straxe.
Karneval kuriozit, shluk bizarních, ale poutavých atrakcí, a také místo, kam se Jenny Flintová vydá hledat odpovědi.
Ale co mají všechny tyto příhody společného? A co s tím má co do činění bohatý průmyslník Orestes Milton? Doktor s Clarou se přidají k lovu a brzy se ocitnou ve změti událostí, kde nic není tím, čím se jeví být.

Přesně a jasně vykreslený viktoriánský Londýn, sympatický Paternoster gang, napínavá zápletka a boj o záchranu obyvatel města na Temži – to je další ze série knih vycházejících z kultovního sci-fi seriálu.

*****

Jakmile jsem zjistila, že bude vydána další kniha s tématem cestování času byla jsem nadšena. 
Na televizní seriál Doctor WHO jsem se začala koukat s mamkou. Poté mi bratr koupil k vánocům knihu Doctor WHO - Závoj smutku.(Začala jsem ji číst až v dubnu) Ta se mi velmi líbila. Proto se těším na Siluetu.
Další báječné dobrodružství s Doctorem. 

Vychází 16. Září.

Skleněný trůn
Seznamte se s nájemným vrahem. V temných a špinavých solných dolech Endovieru si doživotní trest odpykává osmnáctiletá dívka. Celaene byla od dětství trénovaná k jednomu jedinému úkolu – stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ale udělala chybu. Nechala se chytit.

*****

Na tuto knihu jsou dobré ohlasy. No. Že bych to taky zkusila ? Až budu mít něco v kasičce určitě si ji pořídím do své knihovničky. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář :)